Подобряване на ефективността на Общинска администрация – Девня
Година: 2013
Статус: Реализирани проекти
Програма: Оперативна програма Административен капацитет 2007-2013
Основни дейности по проекта:
По проекта се предвижда изпълнението на следните дейности:
-
Сформиране на Екип за управление на проекта -осъществява планиране, управление, координация на проектните дейности и целият проект и последващ мониторинг, контрол и отчитане на неговото изпълнение, предлагайки конкретни решения относно формата и начина на изпълнение на проектните дейности.
-
Подготовка на тръжни документи с избор на външен изпълнител за подготовката им.
-
Провеждане на процедури за избор на изпълнители по проекта
-
Извършване на функционален анализ чрез прилагане на Единната методология за провеждане на функционален анализ в държавната администрация
-
Изготвяне на предложение за Устройствен правилник на общинската администрация
-
Разработване на проект за структура на общинската администрация.
-
Изготвяне на вътрешни правила за работа на общинската администрацията за подобряване на организацията, работните процеси и координацията между звената.
-
Провеждане на съпътстващи обучения за прилагане на новите правила.
-
Информация и публичност