Издаване на удостоверение за постоянен адрес
Място на подаване на заявлението за извършване на административна услуга: гише ГРАО, Информационен център
Място на предоставяне на услугата: на гише ГРАО в Информационен център
Нормативна уредба за предоставянето на административната услуга:
Закон за гражданската регистрация-чл. 95 и 98 във връзка с чл. 5, т. 3, чл.106, ал.1,т.1; Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 8
Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението /Издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройство и министъра на правосъдието, обн., ДВ, бр.37 от 15.05.2012г./ - чл.22 и чл.24
Необходими документи:
- Искане за издаване на удостоверение въз основа на регистъра на населението
- Бланка за постоянен адрес
- Документ за собственост (други документи, доказващи собствеността) или договор за ползване на имота за жилищни нужди.
- Писмено съгласие на собственика, чрез декларация по образец, подадена лично пред длъжностно лице в общината или с нотариална заверка на подписа.
- Декларация (при живущи на семейни начала)
- Лични карти
Такса на административната услуга: 4.00 лв.
Нормативно определен срок за изпълнение на услугата: 1 ден
Срок на действие на индивидуалния административен акт: няма нормативно регламентиран срок.
Документи: