Издаване на удостоверение за вписване в регистъра на населението
Място на подаване на заявлението за извършване на административна услуга: гише ГРАО, Информационен център
Място на предоставяне на услугата: на гише ГРАО в Информационен център
Нормативна уредба за предоставянето на административната услуга :
Закон за гражданската регистрация – чл.106, ал.1, т.1 във връзка с чл.3, ал.2, т.2 и
Закон за местните данъци и такси – чл.110, ал.1, т.12;
Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението /Издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройство и министъра на правосъдието, обн., ДВ, бр.37 от 15.05.2012г./ - чл.19
Необходими документи:
- Искане за издаване на удостоверение въз основа на регистъра на населението
- Уведомително писмо от ОД на МВР Варна или Указ за придобиване на българско гражданство от Министерство на Правосъдието.
- Ксерокопие на чуждестранния документ за самоличност.
- Документи за гражданско състояние с превод на български език.
- Заявление за постоянен адрес.
- Адресна карта за настоящ адрес.
- Документ за собственост (други документи, доказващи собствеността) или договор за ползване на имота за жилищни нужди.
- Писмено съгласие на собственика чрез декларация по образец, подадена лично пред длъжностно лице в общината или с нотариална заверка на подписа.
- Нотариално заверено пълномощно, ако лицето се представлява от пълномощник.
Такса на административната услуга: 4.00 лв.
Нормативно определен срок за изпълнение на услугата: 1 ден
Срок на действие на индивидуалния административен акт: няма нормативно регламентиран срок.
Документи: