Услуга 2105 Установяване на жилищни нужди – картотекиране и издаване на удостоверение

Установяване на жилищни нужди - картокетиране и издаване на удостоверение

Нормативно основание по предоставянето на административната услуга:

Закон за общинската собственост - чл. 45а, ал. 1

 

Необходими документи:

1. Заявление - Декларация по образец;

2. Удостоверение от службата по вписвания към Девненски РС за липсата или наличието на прехвърлителни сделки за всички членове на семейството, както и удостоверение от службата по вписвания по постоянен, настоящ адрес и местоживеене 10 години назад от датата на подаване на документите;

3. Удостоверение за доходите на членовете на семейството за период от една година назад преди датата на подаване на документите, според техния статус:

А) неработилите през този период и регистрираните в БТ- служебна бележка;

Б) неработилите през този период и нерегистрираните в БТ – декларация;

В) получавалите социални помощи - служебна бележка от ДСП;

4. Документ за платена такса;

 

Срок за предоставяне:

60 дни

Такса на административната услуга: 

10 лв.

 

Заяви услугата онлайн