Достъпът до обществена информация се предоставя срещу заявление. Писмените заявления за предоставяне на достъп до обществена информация се подават в сградата на общината с адрес: гр. Девня, бул.“Съединение“ № 78, Център за услуги и информация на граждани всеки работен ден от 8.30 ч. до 17.00 ч.
За писмени се считат и заявленията получени по електронен път и факс, когато са посочени всички данни на заявителя, съгласно чл.25, ал. 1 от ЗДОИ.
За улеснение на гражданите и юридическите лица е изготвено заявление – образец за достъп по ЗДОИ /Приложение № 1/, което е на разположение и на сайта на общината.
Начините за подаване на заявление за достъп до обществена информация в Община Девня са следните:
- По пощата на адрес: 9162 гр. Девня, бул.“Съединение“ № 78;
- По електронната поща на адрес: [email protected]
- В Центъра за услуги и информация на граждани в Община Девня.
Заявлението за достъп до обществена информация следва да съдържа:
- Трите имена, съответно наименованието и седалището на заявителя;
- Описание на исканата информация;
- Предпочитаната форма за предоставяне на достъп до исканата информация;
- Адрес за кореспонденция със заявителя, телефон, факс или e-mail.
Ако в заявлението не се съдържат горепосочените данни заявлението се оставя без разглеждане.
Преглед на предоставената информация може да се извършва от граждни в Информационен център за обслужване на гражданите.
Разходи по предоставяне на обществена информация, според вида на носителя
Профил на Община Девня в Портал за отворени данни на Република България
Документи: